piątek, 18 marca 2016

Prolog

20 stycznia 2014 r, 16:55

Drogi przyjacielu, dlaczego ludzie są egoistami, nie biorą pod uwagę czyjegoś zdania tylko patrzą na siebie? [...] nie chce do niej uczęszczać, nie chce być tutaj, chce wracać do domu, do mojego prawdziwego domu [...] Opowiem Ci o sytuacji, która miała miejsce w szkole. Idąc do pracowni geograficznej, a wcześniej przechodząc przy męskiej toalecie osoba, która z niej wychodziła z impetem otworzyła drzwi, nie zastanowił się czy ktoś stoi po drugiej stronie. Pamiętam, że poczułam potworny ból w okolicy czoła, a sprawcą czynu był wysportowany (zdążyłam zauważyć) mężczyzna. Mulat o nieskazitelnej urodzie i pięknych czekoladowych oczach. Nie przeszkadzały mu moje okulary i aparat na zębach. Opuszkami palców dotknął rozpalony policzek. Nie przeprosił, jego lekko wyczuwalny dotyk uleczył ból.
Cleo.

2 kwietna 2014 r , 22:22

Kochany pamiętniczku, jutro bal przebierańców, wiem kim się stanę. Mają, pszczółką Mają Zapewne myślisz, że ze mną jest coś nie tak? Nie zapomniałam, w dalszym ciągu uważam, że to nie mój styl, że jestem za poważna i drętwa, ale po zastanowieniu zdecydowałam że pójdę i się zabawię [..]
  Od dzisiaj Maja nie Cleo!

  5 kwietnia 2014 r, 19:20

[...] Moja przyjaciółka była królikiem. Miała ogon i uszy, które wytrzymały i nie odpadły [...] Zayn Malik - Tak się nazywa. Dowiedziałam się o nim sporo interesujących rzeczy, a chociażby że należy do niegrzecznych chłopców, że zadaje z " dziwnym towarzystwem"[...] zaskoczyło mnie gdy usłyszałam " uważaj, to zły człowiek" [...] Jestem wstydliwa, wrażliwa, nieśmiała, nie uczę się doskonale, nie wyróżniam z tłumu, nie jestem piękna [..]
Cleo.

25 grudnia 2015 r, 23:31

Witaj, na początku chcę cię przeprosić. Zaniedbałam cię [...] Kocham Boże Narodzenie, gdyż lubię świąteczną atmosferę. Kolacja upłynęła miło i przyjemnie [...] Nie wierze w Świętego Mikołaja, ale nie mogłam się nie uśmiechnąć gdy pod choinką zobaczyłam duży prezent. Dostałam niesamowity aparat cyfrowy, najlepszy prezent pod słońcem.
  Cleo.